עברית  |  Русский  |  English  |  
דגמי מחולל נייד  |  סיפאפ, מסיכות סיפאפ וציוד סיפאפ  |  



להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 



מהם הסיבות לתופעת בצקות ברגליים?

1. יתר לחץ דם.
2. צריכת מלח מרובה( בעיקר נתרן)- אשר תורמת לאגירת נוזלים.
3. חוסר בתנועה. פעילות השרירים אשר בגפיים התחתונות, מניעות את הנוזלים לכיוון הלב.חוסר בתנועה יגרום להצטברות הנוזלים בגפיים התחתונות ולתופעת בצקת.
4. אי ספיקה ורידית ודליפה של נוזלים מורידים ברגליים, לנוזל הבין תאי.
5. אי ספיקת לב
6. שימוש בתרופות מסוימות.
7. הפרעה בתפקוד הכלייתי.
8. פגיעה במערכת שסתומי הורידים ברגליים.
9. נשים בהריון אשר עקב עלייה בהפרשת הורמון הפרוגסטרון, הגורם להרחבת כלי הדם ברגליים, נגרמת בצקת ודליות.
10.אלו אשר מחמת עיסוקם עומדים שעות רבות בכל יום, במשך שנים ארוכות.
11. אי ספיקה ורידית.
12. ניקוז לקוי של המערכת הלימפטתית.
13. תת פעילות של בלוטת התריס.
14. בצקת אדיופתית- בצקת אשר נגרמת ללא סיבה ברורה. מתרחשת בד"כ בקרב נשים. הבצקת מצרחשת מעת לעת ויתכן שהסיבה היא דפנות כלי דם בעלי חדירות גבוהה לנוזלים.


איך מכשיר הלמפה פרס שלנו מסייע במקרים של בצקות ולימפאדמה?

שרוולי הלמפה פרס, מכנסי הלמפה ואביזרי הלבוש הייחודיים שלנו, באמצעות המשאבה הדיגיטלית (מכשיר הלמפה פרס עצמו), ישפרו את תנועת מחזור הדם הורידי בגפיים של אלו הסובלים מבצקת ועבור אלו אשר להם סיכון לפקקת ורידים עמוקה (DVT) או להתפתחות תסחיף ריאתי (PE).
הג'קט, השרוול או המכנס הייעודיים, העוטפים את האזור המטופל , מתנפחים ומבצעים טיפול לחץ וניקוז ותיעול נוזלי הבצקת, מקצה הגפה וכלפי מעלה.




כאשר משאבת לחץ האוויר הדיגיטלית מופעלת, הלחץ המופק ממנה ממלא את תאי האוויר של השרוול או הג'קט, בכדי לבצע טיפול בלחץ על הרקמה ובכך מאלצים את הנוזלים (דם ו/או למפה) לצאת מן האזור עליו הופעל הלחץ.





מייד לאחר מיכן, הלחץ פוחת ומכשיר הלמפה פרס מאפשר לזרימת דם חדשה לנוע לגפה.

הפעלת הלחץ ושחרורו לסירוגין, יבטיחו את תנועת הדם הורידי או נוזל הלמפה ויפנו הבצקת.



עוד פרטים לגבי אופן הפעולה של מכשיר עיסוי ביתי לריכוז הנוזלים הלימפטיים בבצקת לימפטית ובמקרי בצקות כרוניות אחרות.

המדובר במכשיר המייצר באמצעות השרוול, עיסוי גלי בלחץ. תאי האוויר החופפים אשר בשרוול או בג'קט או במכנס, מתנפחים בקצב מחזורי מהאזור המרוחק של הגפה לאזור קרוב יותר למרכז הגוף ולאזור בלוטות למפה מרכזיות, במפשעה או בבית השחי.

עוצמת גל הקומפרסיה העולה במעלה הגפה ניתנת לשליטה ולשינוי, בהתאם להוראות הרופא או הפזיוטרפיסט הלימפטי.




מחקרים רבים מצביעים על תוצאות קליניות מרשימות בטיפול בבצקת כרונית פריפרית ובמקרי לימפאדמה.
ההצלחה הנה אוביקטיבית ונראית לעין, היא נמדדת באמצעות מדידות מדויקות של נפח הגפה, לפני ואחרי.


המטופלים במכשיר למפה פרס עבור בצקת, בצקת כרונית ולימפאדמה, חווים מתן שתן מוגבר ופינוי הנוזלים דרך מערכת השתן.

גל הלחץ והעיסוי גורם בעיקר לניוד (מוביליזציה) ופינוי של מים. העיסוי והקומפרסיה של המכשיר גם משפרים את ההובלה של נוזלי הלמפה ומפחית את הגודש במקרים של חסימה.

מחקרים רבים והנסיון האדיר שנצבר, מדגימים כי התוצאות מעולות אף יותר, ככל שהשימוש במכשיר הלמפה פרס חל בהקדם האפשרי לאחר התפתחות לימפאדמה אקוטית או בצקת לימפטית חריפה כך ייטב. מומלץ פחות  לחכות עד מצב של לימפאדמה קשה או כרונית כי אז הטיפול נושא תוצאות אחרות.

כלומר, אנו בחברת פי-מדיקל ציוד רפואי ודיאגנוסטי בע"מ, מציעים מכשירי עיסוי ביתי רפואיים, לריכוז הנוזלים הלימפטיים במקרי בצקת בגפיים ובצקת לימפטית.


למפה פרס וסוכרת

הצטבר אצלנו נסיון מוצלח בטיפול באמצעות מכשיר הלמפה פרס, בחולי סוכרת, בעיקר סוכרת מבוגרים (סוג 2). המדובר בטיפול במכשיר למפה פרס למניעת החמרה וסיבוכים וכן במקרים של רגל סוכרתית ופצעים סוכרתיים אך בעיקר במקרים של החזר ורידי לקוי הנובע מפגיעה של הסוכרת בכלי הדם וליתר דיוק בשסתומי הורידים.

הידעתם? כ-90 אחוז מחולי הסוכרת סובלים מסוכרת מסוג 2. סוכרת מסוג 2 פוגעת בעיקר במבוגרים מעל גיל 30. קיים קשר חזק בין השמנת יתר וסוכרת ולכן למאפייני אורח חיים ישנה השפעה לא קטנה על התפתחות הסוכרת.

אורח חיים בריא כולל פעילות גופנית, תזונה שאינה מרובה בסוכרים, מלחמה בהשמנה ומעקב ופיקוח אחר רמות השומנים בדם, בד בבד עם איזון רמות הסוכר. הדבר נכון גם עבור אלו אשר אינם חולי סוכרת וגם עבור אלו הסובלים מסוכרת סוג 2.


כיצד מכשיר הלמפה פרס מסייע במקרי סוכרת?

בסוכרת וברגל סוכרתית מחזור הדם לעיתים אינו תקין. כלי הדם הורידיים עשויים להיפגע בתפקודם. הפגיעה בורידים ברגליים מתבטאת בפגיעה בשסתומים של הורידים ובבעיית החזר ורידי לקוי. דבר זה גורם לעיתים לפינוי לקוי של דם ורידי העשיר ברעלים ובפחמן דו חמצני.כתוצאה מכך- החומציות ברקמות עלולה להשתנות, לעיתים מתפתחת נפיחות , בצקת או אדמה (edema).
במצב זה נמצאת רגלו של החולה בסיכון להיווצרות פצע או כיב שאינו מחלים. פגיעה בתפקוד כלי הדם בגפיים של חולי סוכרת גורמת לזרימת דם לא טובה לאזור הפצע או הכיב וכך מגיע פחות חמצן לאזור.

מכשיר הלמפה פרס מבצע פינוי הפסולת, הרעלים ונוזלי דם ורידי ולימפטי, בצורה מרשימה, מבצע עיסוי, ניקוז וחליבה של הגפה, משפר מחזור הדם ומזרים דם מחודש, עשיר בחמצן ובגורמי מערכת החיסון (תאי דם לבנים) אשר מאפשרים מלחמה טבעית, טובה יותר, במזהמים ברקמה ובבנייה מחודשת ובריאה, ליצירת תהליך ריפוי הרקמה.

טיפול במכשיר למפה פרס כפעולה מונעת במקרי סוכרת יסייע במניעת היווצרות פצעים סוכרתיים ובמידה והם כבר קיימים-ישפר מצבם ויתרום להחלמה ושיקום מהירים יותר.


טכניקת העיסוי והניקוז הלימפטי אשר מבצע מכשיר למפה פרס הן בגפיים התחתונות והן בגפיים העליונות, באמצעות שרוול הלחץ, מייצרת תנועה של סחיטה וחליבה של הנוזל הלימפטי/למפה דרינאז' או הנוזל הבצקתי. במידה והמדובר בגפה התחתונה/רגל, הניקוז והעיסוי הלמפטתי והבצקתי הוא בכיוון של מכף הרגל לאזור המפשעה שם ממוקמות בלוטות הלמפה המרכזיות.

במקרה של טיפול בגפה עליונה או יד, תנועת הניקוז היא מכף היד לכיוון בית השחי, שם נמצאות גם כן בלוטות למפה מרכזיות.


התקשרו אלינו עוד היום לייעוץ ובחינה כיצד מכשיר הלמפה פרס או אחד מדגמיו, יסייעו לכם בשיפור איכות החיים.



למידע מפורט, כולל סרטוני הדגמה על יעילות הטכנולוגיה והטיפול וכן לקבלת מידע על הדגמים השונים, לחצו כאן
 
לייבסיטי - בניית אתרים