עברית  |  Русский  |  English  |  
דגמי מחולל נייד  |  סיפאפ, מסיכות סיפאפ וציוד סיפאפ  |  



להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 




כאבים בעצם הזנב? כרית לעצם הזנב כבר ניסיתם? כרית קבוטי של קונטור מארה"ב הנה המוצלחת ביותר בעולם כיום.


ובכן, אנחנו בפי-מדיקל ניסינו וכך גם אלפי לקוחות מרוצים אשר רכשו כרית מותג זו, ישירות מהיבואן.


כרית קבוטי של קונטור מארה"ב הנה המוצלחת ביותר בעולם כיום.

kabooti-donut-seat-relief-better-donut-cushion.jpg
שימו לב להדמיית הלחץ באזור עמוד שדרה תחתון/עצם הזנב, במשטח ישיבה רגיל מצד שמאל. לעומת זאת את האזורים נטולי הלחץ בתמונה מימין, בעת השימוש בכרית לעצם הזנב קבוטי , תוצרת חברת קונטור מארה"ב.




כרית לעצם הזנב, קבוטי, תוצרת ארה"ב, הנה מושלמת עבור אלו המחפשים מזור והקלה מ:
  • כאבים בעצם הזנב עקב ישיבה ממושכת או עקב פציעה או חבלה.
  • עבור אלו העוברים שיקום לאחר ניתוח.
  • עבור אלו הסובלים מאי נוחות כללית באזור האגן או הישבן.
  • עבור נשים בהריון הסובלות מכאבים באזור או עבור יולדות לאחר לידה.
  • עבור אלו הסובלים מכאבי גב תחתון או אי נוחות באזור העמוד השדרה המותני.
  • עבור אלו הסובלים מרגישות כתוצאה מהלחץ באזור בעת ישיבה ממושכת וכן עבור אלו הסובלים מטחורים.




כרית לעצם הזנב קבוטי הנה כרית ישיבה מושלמת המגלמת פונקציות שימוש של 3 כריות, בכרית אחת מדהימה.

בין אם אתם משתמשים בכרית ישיבה קבוטי ככרית לעצם הזנב, ככרית זווית עם שיפוע או ככרית דונט (דמוי גלגל או כרית חור), אף אחד לא ישים לב שאתם יושבים על כרית מיוחדת. רק אתם תחושו בהבדל !



כרית קבוטי נמצאת בשימוש אצל נוסעים הטסים טיסות ארוכות. תודות לקבוטי הם אינם חשים בכאבים, אי נוחות, לחץ ונימול, גם לאחר שעות ישיבה רבות


כרית קבוטי נהנית גם מעיצוב של עובי משתנה, עבה יותר באזור האחורי שלה והולכת ונעשית צרה בקידמת הכרית. תכונה זו מאפשרת תמיכה מלאה היכן שצריך ופחות תמיכה תחת אזור הירכיים. מאוד יעיל ומועיל כאשר נוהגים או כשישובים ליד שולחן. קבוטי מאפשר זרימת דם  טובה תחת אזור הירכיים והישבן ומונע לחץ ואי נוחות בעת ישיבה ממושכת.





 
כרית קבוטי תשפר את יציבתכם וזאת תודות לעיצוב הארגונומי שלה אשר מעודד הטיה קטנה  קדימה של אגן הירכיים. תכונה זו של הכרית דואגת לשמר את קימור המתניים הטבעי למניעת כאבי גב תחתון ולהקלה על קיימים.


 
כרית קבוטי מכילה כיסוי אריג סטרץ אשר ניתן להסרה ומאפשר שטיפה נוחה. הכיסוי מאפשר דיסקרטיות כיוון שאינו חושף לעיני כל את המבנה הייחודי של הכרית, אף אחד לא ידע שאין זו כרית סטנדרטית !
מימדי כרית קבוטי: רוחב 44 ס"מ, עומק:34  ס"מ, גובה משתנה לאורך הכרית.






רופאים ומטפלים ממליצים, לעיתים קרובות, על כרית גלגל להקלה על כאבי גב, מותן ואגן. זה עובד מיכוון שזה מסייע להעלים את הלחץ מעצם הזנב. אבל הקבוטי שלנו עוצבה בכדי לשדרג משמעותית את כרית הגלגל המיושנת.
לקבוטי של קונטור מארה"ב יש משטח ישיבה רחב יותר מאשר הגלגל, כולל 2 אונות המספקות יציבות נוספת לנוחות גדולה יותר. שינינו את צורת פני הכרית כך שתתאים עוד יותר לגוף האדם. החור במרכז הכרית עוצב אורטופדית  וארגנומית כך שלא ילחץ על הרקמות הרכות בגוף, מה שתורם לריפוי מהיר יותר באזור. הקבוטי הנה כרית ישיבה טיפולית עם זווית טיפולית אשר מטה באופן טבעי את עצם האגן קדימה ומחזירה את הצורה המותנית הנאותה של עמוד השדרה.

בקצרה- כרית קבוטי גורמת לכם לשבת בתנוחה בריאה יותר, עם פחות כאב ויכולת ישיבה ארוכה יותר. הביטו בהדגמה בסרטון- עמוד השדרה נדחף אחורה בצורה לא בריאה בעת ישיבה "רגילה" ושימו לב כיצד מנח עמוד השדרה נמצא בעת ישיבה בריאה עם כרית טיפולית קבוטי.


לקוחות מרוצים אשר חוו שיפור במצבם עם השימוש בכרית לעצם הזנב המתקדמת קבוטי, מספרים

תומר עובד הייטק

"הכאבים בעצם הזנב נובעים אצלי בוודאות מישיבה ממושכת. לא להאמין עד כמה פתרון "פשוט" של כרית ישיבה עם כל הפיתוחים , יכולה לעשות כזה הבדל"


שירז , לאחר לידה

לאחר הלידה השלישית ועקב תפרים באזור, התקשתי לשבת מבלי לחוש בכאב. ניסיתי 2 סוגים של כריות אבל לשווא. כרית קבוטי של קונטור ממש הצילה אותי. תודה !!"


אהרון, נהג מונית

הישיבה הממושכת במושב הנהג , כל יום שעות רבות ובמשך שנים, גרמו לי לכאבים בגב התחתון, כך גם אמר לי האורטופד. למזלי, לפני שהתחלתי בפרוצדורות רפואיות למינהם, ניסיתי כרית ישיבה קבוטי מארה"ב, רכשתי אותה אצל המומחים של מדיקל לבריאות שופ. אני היום בנאדם חדש"


לפרטים נוספים ולרכישה בטוחה של כרית לעצם הזנב באתר המכר המוביל לבריאות שופ, לחצו כאן

 
לייבסיטי - בניית אתרים