עברית  |  Русский  |  English  |  
דגמי מחולל נייד  |  סיפאפ, מסיכות סיפאפ וציוד סיפאפ  |  



להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 


דף הבית >> מכתבי תודה והערכה
 

כאן תוכלו לעיין בהמלצות, מכתבי תודה והוקרה  ודברי שבח על פועלה של חברת פי- מדיקל ציוד רפואי ודיאגנוסטי  בע"מ, המרכז הישראלי למחוללי חמצן ניידים בישראל, בהענקת ניידות, חופש ואיכות חיים טובה יותר . מכתבי המלצה והוקרה אלו מהווים דוגמאות בלבד, לקבלת הרשימה המלאה של המלצות ותודות עבור חברת פי-מדיקל יש לפנות להנהלה.

07/21

רופא הריאות שלי המליץ על פימדיקל ועל לבריאות שופ, אמר שמכיר אותם כבר עשרים שנה. פניתי אליהם וקיבלתי ייעוץ והכוונה לבביים במיוחד ממר מוטי פנסו שהנו מקצוען לכל דבר וענין ואיש מקסים על הדרך. מוטי המליץ , ממרום נסיונו האדיר והעשיר בתחום- על מחולל חמצן נייד מדגם זן-א-לייט שהנו תוצרת אנגליה. שמעתי לעצתו ורכשתי המחולל הנייד המדהים הזה. קיבלתי שתי סוללות נטענות קטנות עם הערכה, מטען מיוחד לרכב ולחשמל, תיק נשיאה יפיפיה , שרות נפלא עד לבית ופשוט סגרתי את הפינה הזו של חמצן נישא למשך שנים.
אלופים !!

יצחק נ.
ראשון לציון





01/20

איזו מקצועיות. איזה ידע והבנה ביורפואית יש לפימדיקל. רמה בינלאומית ממש. מהשיחה הראשונה , ההתאמה המדויקת, ההיכרות עם הרופא המטפל, היחס והאדיבות !!!  אחרי שיחות טלפון אחרות שהיו לי עם עסקים אחרים בהן ענו לי נציגות עייפות וחסרות סבלנות- קיבלתי תשומת לב מלאה. הרגשה של איכפתיות. האנשים של פימדיקל הנם חלוצים בתחום מחולל חמצן נייד בישראל והם התאימו לי מכשיר כמו כפפה ליד

נאווה פ.

קריית אונו





09/19

" חברת פימדיקל ואתר המכירות הותיק והמקצועי לבריאות שופ הנם אנשים שאפשר לבטוח בהם בעיניים עצומות. זאת נוכחתי לדעת בעת ההתנהלות מולם. מהרגע הראשון של שיחת הטלפון הנעימה והמקצועית עם המומחה מוטי, המשך בהדגמה ובהתאמה מדויקת של מחולל חמצן נייד הנכון ביותר עבורי וכלה באספקה, בהוגנות ובשירות המדהים שלהם. אני מבין מדוע הם בתחום כל כך הרבה שנים. יישר כוח"

חיליק ג.

חיפה



03/19

"מאוד שמח שקניתי את מחולל חמצן נייד דגם פלטינום מחברת פימדיקל. בחנתי כמה מכשירים סטנדרטיים ולא התרשמתי. הם היו זולים יותר ובצדק. אבל מכשיר הפלטינום הנו משהו אחר וברור לי מדוע הוא המוביל בעולם.

מלבד היות הפלטינום קל, שקט ועמיד במיוחד לחום, רטיבות ונפילות, הוא היחידי שמגיע עם שתי סוללות קטנות נטענות, מנשא לגב ואחריות VIP. אבל מעל הכל- קניתי את המכשיר אצל המשווק הבלעדי של הפלטינום-פי-מדיקל , אנשים עם מקצועיות ומובילות של 20 שנה בתחום ובהמלצת רופא הריאות שלי."

חגי 

ירושלים

 




לכבוד
חברת פי-מדיקל המרכז הישראלי למחוללי חמצן ניידים.  20.8.18

כותבת אני שורות אלו בהתרגשות רבה. בעלי ואני הגשמנו חלום שבשנים האחרונות נחשב בגדר פנטזיה עקב מחלת ה-COPD שלו.
באמצעות מחולל חמצן נייד פלטינום אותו רכשנו מכם לאחרונה, טסנו לחופשה קצרה לחו"ל ונהננו מכל רגע.

השקט הנפשי שמעניק המחולל החמצן הקטן והשקט הזה, יחד עם 2 הסוללות שמספיקות לנו לעד תשע שעות של חמצן ללא הצורך בחיבור לחשמל, הופכים אותו לכדאי במיוחד.

תודה והמשיכו לעשות מצוות

רבקה


בני ברק



18.04.17

ברצוני לציין לשבח את המקצועיות, האנושיות, הידע והרצון לעזור של צוות עובדי חברת פי-מדיקל. רכשתי לאחרונה את הדגם החדיש של מחולל החמצן הנייד המוביל בעולם- פלטינום ואני סוף סוף יכול שוב לבקר את נכדיי ולהנות משעות רבות של פעילות וחברותא במועדון. 

לאורך כל התהליך נתקלתי באנשים שקודם כל חושבים כיצד לסייע לי לשפר את איכות חיי ואת רמות הניידות שלי.ברור הצרכים וההתאמה של המכשיר הייתה מושלמת. התחושה שקיבלתי היא של אנשים שעומדים מאחורי המכשיר ומחויבים לשביעות רצוני.


ברצוני להודות גם לרופא הריאות שלי אשר סיפר לי על טכנולוגיה נהדרת זו.

דוד



20.08.16

כחולה סי או פי די עם אמפיזמה, חשתי עייפות וקשיים בנשימה גם לאחר פעילות מתונה יחסית בבית. רופא הריאות שלי המליץ על חמצן בבית כיוון שהסטורציה שלי יורדת לאחר מאמצים כגון התלבשות או הליכה של כמה עשרות מטרים.

רופא הריאות המכובד סיפר לי שישנו מכשיר חמצן קטן שיאפשר לי שקט נפשי גם מחוץ לבית ולנסיעות.
שמחתי מאוד לשמוע שקיימת טכנולוגיה כזו.

הרופא הוסיף וציין כי "בנושא מחולל חמצן נייד, פימדיקל הם המנוסים, המקצועיים ונותני השרות הטובים ביותר בישראל, מזה 15 שנה"

פניתי לחברת פי-מדיקל וקיבלתי יחס VIP מהשיחה הראשונה ועד ביקור הבית, ברור הצרכים, ההתאמה, ההסבר, הטיפים לשימוש נכון, היחס המדהים והחיוך הרחב.

חברה צנועים שעושים עבודת קודש ממש. הסתבר לי שהם גם ספקי חמצן מורשים של כנסת ישראל..

ממליץ בחום. אין ספק שמכשיר האקספי שלהם הוא המתאים ביותר עבורי ובזכותו ובזכותם איכות חיי השתפרה לבלי הכר.

שמעון ג.
בית שמש




29/01/2016

רכשנו מכשיר חמצן נייד אצל פימדיקל  לאחר בדיקה מעמיקה לגבי נושא העלות-תועלת ואנו בהחלט יותר ממרוצים.

מלבד נושא המחיר, היה חשוב לנו מאוד הנסיון והמקצועיות של החברה, ההרגשה הטובה שקיבלנו לאחר הפגישה והייעוץ המקצועי ונטול האינטרסים (יש להם את כל הידע על כל סוגי המכשירים הניידים בעולם) לגבי איזה דגם כדאי יותר לרכוש. שבועיים לאחר הרכישה התקשרתי בכדי להתייעץ לגבי נושא קטן בהפעלת המכשיר ואחזקתו וקיבלתי מענה מהיר, ידעני וכל זאת עם חיוך ורצון טוב. התחושה היא שיש על מי לסמוך.

בברכה

איזק ו. אשדוד



צוות מומחי פי-מדיקל בע"מ:

איזק תודה. תמיד לרשותכם. בברכת איכות חיים טובה.



22.07.15

"טוב לדעת שיש על מי לסמוך. לפני 7 שנים רכשנו מכשיר חמצן נייד אצל חברת פימדיקל. אשתי עשתה בו שימוש רב, נסענו, טיילנו והגדלנו את דרגות החופש שלנו.

לאחרונה נודע לי כי קיים כיום מכשיר חמצן נייד שהנו חצי בגודל וחזק פי שתיים...שמחתי כל כך לדעת שאותה חברה ממנה רכשנו המכשיר לפני כ-7 שנים, עדיין קיימת וממשיכה לתת שירות נהדר, מקצועי ועם חיוך. 

תודה"

אבנר וחגית א. חיפה



22.02.15

לאחרונה שהיתי עם אבי בארה"ב. אבי סובל ממחלת COPD כתוצאה מעישון רב שנים. יצרנו קשר עם מספר יצרנים ודילרים אמריקאיים של מחוללי חמצן ניידים במטרה לרכוש אחד. בהחלט עשיתי עבודת "דוקטורט" בתחום.
לשמחתי, הרבה מהיצרנים והדילרים שם שאלו שאלה פשוטה- היכן תשהו רוב הזמן? כשאמרתי ישראל, נאמר לנו שמומלץ בחום לרכוש מכשיר חמצן נייד בישראל מהסיבה שתהליך בחירת המכשיר והייעוץ המקצועי בנושא וכמובן השרות לאחר מכירה מומלץ שיתבצע בישראל ואצל חברה שעוסקת בתחום שנים רבות ואשר לה כל סוגי מכשירי החמצן הניידים.
הופתעתי ושמחתי גם מאוד על כך שהופניתי ע"י מספר יצרנים ועסקים, לחברת פי מדיקל המרכז הישראלי למחוללי חמצן ניידים ולמר מוטי פנסו הנחשב פורץ הדרך בתחום זה בישראל ואוטוריטה מובילה.
לא התאכזבנו, קיבלנו יחס וייעוץ מקצועי ברמה בינלאומית ממש, התאימו לנו הדגם הטוב ביותר לצרכים של אבא ואנו כעת מתכננים את הנסיעה הבאה שלנו יחד לחו"ל , הפעם לאירופה.

נעים כל כך לדעת שישנן אנשים טובים עם רצון וידע איך לסייע.

יישר כוח חברים והמשך עשייה מבורכת

רחל ואהרון ב. חיפה



15.11.13

להנהלת חברת פי-מדיקל המרכז הישראלי למחוללי חמצן ניידים, שלום וברכה

אפתח ואציין כי מחולל חמצן נייד דגם אקספי מסייע לי בדרגות הניידות והחופש שלי ועומד לרשותי מעת לעת כאשר אני מבלה מחוץ לבית ועל כך תודה.

אני בהחלט מבין כיום כמה חשוב הקשר עם חברה אשר עומדת מאחורי המוצר ומספקת תמיכה, שירות והכוונה. המקצועיות שלכם בנושא מחלות נשימה והציוד הרפואי המתאים הנה מרשימה אבל מעל לכל- רוחב לבכם והנכונות לסייע ככל יכולתכם הנה משהו שאינו רגיל במחוזותינו.

תודה וברכה

לקוח מרוצה
אשר מ.
נתניה


12.05.13

לחברת פי- מדיקל שלום!

ברצוני להודות לכם, על שירות מצויין!!
מבחינתי שירות אומד בפני שלושה קריטריונים:
1. שירות - הכוונה נכונה לפני ואחרי הקנייה
2. מוצר טוב (מוצר בעל אורך חיים ארוך)
3. אבא ואמא למוצר (לאחר רכישת המוצר)

 

רכשתי מכשיר פוקוס (מחולל חמצן נייד קטן), לפני כחודשיים, עבור אבי, שהיה מאושפז בעותה העת בבית החולים. יש לציין שלא רק שהמוצר הוא מעולה!!!, אלא גם השירות היה מצויין!!!, מוטי היה סבלני והיה מוכן לתת הסברים בטלפון, גם אם התקשרתי מספר פעמים לשאול שוב ושוב. וכן הבטיח שישתדל שיגיעו גם לבית החולים לבצע התאמה, ואכן הגיע הטכנאי לבית החולים להתאים לאבי את המכשיר, ואף השאיר מספר טלפון באם ישנה איזה שהיא בעיה, או שלא הבנו את ההסבר, (היות ובכל זאת זה היה בבית החולים), על מנת שנוכל לקבל הסבר חוזר לגבי השימוש במכשיר החמצן. אבי כבר משתמש במכשיר מזה כחודש ימים. היום בעקבות השימוש במכשיר , אבי שהיה מרותק לבית מחובר למחולל חמצן ביתי, יכול עכשיו בעזרת המכשיר הנייד לצאת מהבית. . ממליצה בחום על החברה ועל מכשיר מחולל חמצן נייד פוקוס

בתודה על הכל, ותמשיכו לתת שירות כמו שרק אתם יודעים

צביה שפירא

למידע על מחולל חמצן נייד פוקוס השוקל רק 1 ק"ג והמספיק לכ-5 שעות עם סוללות נטענות לחצו כאן



בס"ד יום שלישי כ' כסלו תשע"ג 4.12.2012

לכבוד הנהלת חברת פי-מדיקל ציוד רפואי ודיאגנוסטי בע"מ

א.ג.נ

 

הנדון: מכתב הערכה לחברת פי-מדיקל

ברצוני לשבח במכתב זה את הטכנאי המסור של חברת פי-מדיקל שפעל בחריצות, רגישות ומהימנות וסייע בעדי ככל שרק יכל ועל כך ברצוני להודות לו על גבי יריעה זו.

בהיותי סובל מאי ספיקת לב הנני זקוק תדיר למחולל חמצן לפיכך, רכשתי בנוסף למחולל הנייח גם מחולל נייד מחברתכם. לאחר תקופה נתגלו ליקויים בתפקודו של המכשיר ומיד עם פנייתי אליכם טיפל בי הטכנאי: הוא הגיע במועד שנקבע במדוייק לקחת מביתי את הטעון תיקון, הוא הסביר לי בסבלנות את הנהלים, לכשהתברר כי יש צורך לשלחו לחו"ל הוא הביא לי מכשיר חלופי ועמד במילתו מבחינת כל פרטי הלו"ז עד השיבו אלי את מכשירי שלי.

אני מתרשם עמוקות ממידת הרצינות, האחריות וכובד הראש בהם טופלה פנייתי ומוצא לי חובה נעימה לשבח אתכם כחברה בכלל ואת נציגכם בפרט.


אשמח אם תעבירו עותק ממכתבי זה לטכנאי וכן למכותבים נוספים רלונטיים.

החותם ברגשי הערכה כנים
ובברכת בריאות איתנה ובשורות טובות


עמוס ארביב ומשפחתו
בת-ים



20.08.12

Hello P-Medical
I hope you are OK

the patient is back in France; he is very pleased by your service and sends his regards to your team

Thank you so much and looking forward for long term cooperation


Deborah
Medical Equipment Coordinate Specialist
Medical Tourism


03.03.12

תודה לחברת פי מדיקל על השירות  הטוב והאיכפתיות. קיבלנו מכם תמיכה טלפונית מקצועית ופתרתם לנו בעייה אשר העיקה עלינו.

ברכות ממשפחת אלבז





24.02.11



תודה לחברת פי-מדיקל על מכשיר החמצן הנייד לייפצ'ויס אשר שינה את חיי ואיכות חיי, לטובה.
לאחר שנודע לי מרופא הריאות המדהים שלי, פרופ' קרמר, כי אצטרך להשתמש בחמצן 18 שעות בכל יום, בבית, הבנתי ש"נגזר" עלי להפסיק את כל אותן פעילויות אשר כה אהבתי כגון שהות ארוכה מחוץ לבית, בילוי בהצגות תיאטרון ובתי קפה ואף חופשים ונסיעות לחו"ל.

דבר זה גרם לי לצער, מתח נפשי.הרגשת חוסר אונים וחוסר מוטיבציה להמשיך.

חברה שלי, אשר הנה רופאה גריאטרית, סיפרה לי על חברת פי מדיקל ציוד רפואי אשר הביאה לישראל את מחולל החמצן הנייד הקטן ביותר בעולם, לייפצ'ויס. זהו מכשיר חמצן נייד ששוקל רק 2 ק"ג ומאפשר לי להשתמש בחמצן בכל מקום. המכשיר גם מתחבר ברכב ובכל שקע חשמל, גם בישראל וגם בחוץ לארץ.

מכשיר הלייפצ'ויס הנו בן לוויה נאמן שלי ונותן לי המון שקט נפשי בידיעה שבכל רגע שאצטרך ובכל מקום שאחפוץ- הוא לרשותי. האנשים בחברת פי-מדיקל בעלי תודעת שירות נפלאה, אנושיים, קשובים ומעל לכל-מקצועיים לעילא ולעילא.

לאה ש. חיפה








 לכבוד הנהלת חברת פי-מדיקל ציוד רפואי ודיאגנוסטי בע"מ                                                09.10

ברצוני להודות לכם על הפיתרון המיוחד והייחודי אשר סיפקתם עבור אישתי הזקוקה לחמצן ביתי ולניידות עם חמצן.
יחידת המילוי  האישית של גלילי החמצן מאפשרת לנו אספקת חמצן ללא מגבלה וללא הצורך בהמתנה לשירות  איטי של טכנאי מטעם קופות החולים. כמו כן, עליי לציין לטובה את השילוב המיוחד שלכם של טיפול במלח יחד עם חמצן- במסגרת הבית. השימוש במנורת המלח הביתית אשר רכשנו מכם, איפשר לאישתי לפנות את הליחה ולהפחית את השיעול הכרוני שלה ובכך איפשר , בעצה אחת עם הרופא שלנו, להפחית את מינון החמצן שניתן לנו.

תודה וכן ירבו כמוכם


אבנר, קרית עקרון 

 
05/2010
 
Thank You
 
Dear Moti: Just a quick note to thank you and P-Medical for
your help with Mrs. Alazraki's Oxygen Concentrator. Everything went well and she had a wonderful time
I'll spread the word about your excellent Oxygen service and Medical Equipment services for tourists in Israel

 
Again, thank you
 
Lina Shuster
 






איחוד הצלה סניף מרכז
 
 
 
בס"ד                                                                                          תאריך:15/10/2009
 
לכבוד:
פי - מדיקל
ציוד רפואי ודיאגנוסטי בע"מ
 
לידי: מר מוטי פנסו
 
מכתב תודה
 
 
ברצוני להביע את הערכתי ותודתי על תרומת מד  פאלס אוקסימטר
 
למתנדבים, אשר בעזרתו נוכל לקבל נתון נוסף על מצב החולה/נפגע אשר יעזור לקבל החלטה על דרך הטיפול בו.
 
אציין כי עוד באותו היום בו הגיע המכשיר נעזרנו בו בטיפול בתאונה
קשה שהנפגע סבל מכאבים בצלעות ובעזרת המכשיר קיבלנו נתון חשוב שעזר לטפל בנפגע.
 
ברצוני להודות על היחס הנדיב ובתקווה להמשך שיתוף פעולה
                              
 
                                                              ב כ ב ו ד   ר ב
                                                                               אפי פישר – יו"ר הסניף
 

 

מכתב הערכה ותודה לחברת פי-מדיקל ציוד רפואי       09.09

תודה מקרב לב לחברת פי-מדיקל על השרות הטוב והאמין, על העזרה בקבלת האישורים של חמצן לטיסה ועל היחס האישי והלבביות.

המשיכו כך, כן ירבו כמוכם בארץ אמן ואמן

אבי אלחדד

אשדוד

 

 

 

 

אוגוסט 2009

התודה והברכה למוטי פנסו מחברת פי-מדיקל ציוד רפואי ודיאגנוסטי

למוטי שלום רב,

הרשה לי להודות לך על עזרתך הבלתי נלאית לספק לי את האישורים של ארגון התעופה בכדי שאוכל לטוס עם מחולל חמצן נייד. אני העברתי להם את כל החומרים ששלחת לי ושוב מוטי כל הכבוד והרבה תודות על הייעוץ והעזרה

 

סנדרוביץ שמעון, עפולה

 

 

 

 

15.06.09

 

אשתי סובלת מיתר לחץ דם ריאתי, יתר לחץ דם ריאתי הנה מחלה כרונית של העורקים בריאה אשר פוגעת במהלכה גם בלב.

התייעצנו עם הרופא המטפל והוא המליץ לנו ועודד אותנו לקיים אורח חיים פעיל כדי למנוע נסיגה.

אשתי זקוקה לחמצן ומשתמשת בחמצן ביתי. אך היינו גם מעונינים בחמצן לניידות.

החלטתנו לרכוש מחולל חמצן נייד אצל פי-מדיקל.

ברצוני לחלוק עם אחרים את המהלך המוצלח שלנו, אשר שיפר את איכות חיינו ומאפשר לנו כיום לנסוע, לטייל, לבקר משפחה ולהתנייד כרצוננו, למרות המגבלות.

עליי לציין לטובה את האיכפתיות, המקצועיות והיחס החם אשר זכינו לקבל מאנשי פי-מדיקל, הציוד המעולה ומעל לכל- השירות וההדרכה המקצועית בביתנו.

אנו גרים במקום מרוחק בצפון הארץ ורגילים לקבל מנותני שירות- רמת שירות בעיתית וזאת מפאת מיקומנו.

נעים לראות שישנה חברה שעושה כל מאמץ להגיע מהר ככל הניתן, לספק מענה טלפוני אנושי מהיר ורציף.

תמשיכו לסייע לאנשים, מרגישים שזהו ייעודכם

כה לחי

צילה ואלברט ב.

גליל עליון

 

 

6 במאי 2009
 
לכבוד
חברת פי מדיקל
 
 
שמי ויקי ואני נפגעת פוליו מילדותי. עד גיל 50 לא היתה לי בעיה בנשימה.
לפני 3 שנים הובחנה אצלי רמת חמצן נמוכה בדם כתוצאה של החלשות שרירי הריאות, כיום אני נזקקת להשתמש במחולל חמצן ובמכשיר ביפפ במנוחת צהריים ובשעות הלילה.
 
לפני כשנה, מאוד רציתי לנסוע לטיול להולנד, אך פחדתי איך אני יעבור את הטיסה, וכידוע לחץ האוויר במטוס הוא דליל. נודע לי כי בחברת "אל-על" ישנה אפשרות לדאוג לי לחמצן במטוס, ולהולנד חברת הנסיעות הייתה צריכה לדאוג לי לבלון חמצן שהוא גדול ומסורבל לשימוש בימי הטיול, אך זה היה כרוך בקנית כרטיס טיסה נוסף, ולסחיבת  בלון חמצן כל הטיול. החלטתי למצוא פתרון טוב יותר דרך אתר האינטרנט. מצאתי את אתרכם, ראיתי כי קיים מחולל חמצן נייד, קל משקל וקומפקטי שפועל בחשמל ובסוללות נטענות. בחברה הציעו לי מחולל חמצן שיכול גם להתחבר למכשיר הביפפ. ביקשתי לראות את המכשיר ולנסותו.
 
הסוכן הביא לי את המכשיר הביתה, ניסיתי וראיתי כי המכשיר מתאים והחלטתי לקנותו. בזכות המכשיר הזה יכולתי לנסוע לחו"ל ולהנות ללא דאגה. כשראיתי שהטיול עבורי הצליח, החלטתי שגם השנה אני אסע לחו"ל.
 
אני רוצה להודות לכם על השרות הטוב שקיבלתי מכם.
 
                                                                                                               ב ב ר כ ה
 
                                                                                                               ויקי דורון
                                                                                                            הראשונים 28
                                                                                                             אור יהודה.  
 

 

 03.09

אנו מודים לחברת פי-מדיקל על תרומתה הנדיבה של מספר מדי סטורציה וכן על הנחות משמעותיות בעת רכישת המכשירים עבור פרויקט ההשאלה

העמותה הישראלית לדיסאוטונומיה משפחתית

 

09.08

 אני פנסיונר שסובל מקושי נשימה ובעיות בנשימה ואובחן אצלי ריויון חמצן נמוך בגוף. אני מאוד אוהב את השהות בביתי אבל הידיעה שלא נוכל אשתי ואני לטוס לחו"ל עם חמצן גרמה לי לעצב רב. לשמחתי הרבה נודע לי כי ישנה ישנה חברה בשם פי-מדיקל אשר לה פתרונות מגוונים של חמצן נייד. רכשתי את המחולל הנייד הקטן ביותר ששוקל 2 ק"ג וכיום אני נע ומתנייד להיכן שארצה, אני טס מעת לעת לחו"ל עם המחולל כיוון שהשימוש בו מותר בטיסות. אני ממליץ בחום ליצור קשר עם המומחה מוטי פנסו מחברת

פי-מדיקל כדי שיעזרו גם לכם להיות חופשיים עם חמצן.

מוריס ג.

רמת השרון

 

 

2/08

לכבוד                                                                                                                             

מר מוטי פנסו- פי-מדיקל ציוד רפואי ודיאגנוסטי

מוטי ערב טוב,

רציתי להודות על השירות המסור וההיענות המיידית להזמנתנו.

היינו היום בבית האבות רקנאטי. רב תודות על הכל ועל ההקדשה/לוחית המכובדת

שהכנתם לזכרה של אמנו האהובה ,שרה רובינשטיין-קטלן, אשר צורפה למחולל החמצן.

יישר כוח, אתקשר להודות באופן אישי במהלך היום

 

בברכה

עו"ד תמי ברוך

 

 

  

12/07

לכבוד: חברת פי-מדיקל

                                              הנדון: הבעת הערכה

ברצוני לציין את שביעות רצוני ממכשיר מחולל החמצן הנייד "אקליפס" אשר תודות לו ולחברתכם, מתאפשר לי לשהות מחוץ לביתי, להיות נייד ולנהל את סדר יומי בצורה כמעט בלתי מוגבלת וזאת למרות מכשיר הביפאפ והחמצן אשר להם אני זקוק.

עליי לציין בחיוב את יחסו החם ומקצועיותו הרבה של מר מוטי פנסו אשר היה היחידי שהיה מסוגל לתת לי מענה ופיתרון לבעיתי.

אני ממליץ בחום על המכשיר ועל החברה המייצגת אותו ומודה על השירות האמין והאנושיות הרבה של צוות עובדי החברה.

בברכה

עמוס ד.

עומר

 

 

 

 

 

 

16.09.08

ברצוני להודות לכם על המענה המקצועי והיחס האנושי אשר קיבלתי מחברתכם. נזדקקתי למד חמצן-דופק מיוחד המיועד לבתי אשר נולדה פג ויכולתי למצוא את הפיתרון של האוקסימטר הנכון -רק אצלכם. המחיר היה הוגן, הידע ובירור הצרכים המיוחדים שלנו היה מדויק וחברתכם גם הכירה באופן אישי את הרופא המטפל שלנו כך שכעת אנו בבית ויש לנו את השקט הנפשי החשוב כל כך.

ישר כוח ותמשיכו לתרום ולעזור

בברכה

דניאלה שטרן, פ"ת

 

 

 

To: P-Medical, Israel

From: SeQual Technologies Inc.,CA, U.S.A

I want to personally thank you for your commitment to being a business partner with SeQual Technologies in providing medical oxygen to your customers

Every day, our company, its employees and I are working to provide profitable products to our partners, while being dedicated to producing and supporting high-quality products for the patient

At the end of the day, our goal is making sure that the needs of the patient are satisfied and they have a continuous supply of oxygen whenever and wherever they are in their lives

If there is anything we can do to strenghten our business relationship, I would be very interested in hearing from you about your suggestions and comments. Please contact me directly

Yours in continued partnership

Ron Richard, Sr. Vice President of Marketing & Sales

 

 

 

 

 

 

 

 

אני מצפה לעבור את החיים רק פעם אחת.

לכן, אם יש ביכולתי להפגין טוב-לב, או לעשות את הטוב למען בן-אנוש אחר,

אני מעדיף לעשות זאת כעת, ולא לדחות או להזניח את הדבר,

מפני שלא אעבור בדרך זו שנית.

ויליאם פן [1644-1718 ]

לייבסיטי - בניית אתרים